loading...

ponedjeljak, 19. lipnja 2017.

OPERISALA USTA KAKO BI IMALA "TRAJNI OSMIJEH": Potrošila preko 20.00 funti da bi izgledala kao Barbika, ali to nije nabizarnija stvar! Autor: Novi.ba


Jedna majka iz Essexa potrošila je 20.000 funti kako bi ostvarila svoj san  i izgledala kao Barbika. 
Da stvar bude još bizarnija čak je operisala i usta kako bi imala "stalni osmijeh". 
Rachel Evans (45) je samoproglašena  medijska ličnost i blogerka koja je opsjednuta svim Barbie stvarima, a posebno njenim "zamrznutim" izgledom. 
barbie1
Operisala je grudi, nos, usne, zetazala je velicu, imala je korekcije na obrazima. 
Ona svakdnevno trči i do osam kilometara kako bi održala svoj "Barbie mišićav izgled". 
barbie2
Kerry kaže: "Svaka žena treba biti kao Barbie i ako oni ne rade nešto liše."
barbie3
"Osjećam se kao Barbie, mislim kao Barbie, ja sam Barbie. Mislim da smo Barbika i ja iste osobe.  Ja sam ljudska lutka." - dodaje ona, te nastavlja: 
"Kada  se pogledam u ogledalo, ne mislim da gledam Kerry, već gledam Barbie." 

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...