loading...

nedjelja, 17. rujna 2017.

Supruga Ljubiše Samardžića nakon komemoracije: “On je bio moj Beka, neko ko je meni ujutro kuhao kaficu”


Vijest o smrti Ljubiše Samardžića sve je rastužila. Jedna od najvećih glumačkih legendi s ovih prostora preminula je prošle sedmice u 81. godini, a u jučer su se od njega oprostili brojni kolege, prijatelji, porodica
Njegova supruga Mirjana za medije nikada nije voljela pričati o njihovom životu, ali nakon komemoracije je rekla par riječi o voljenom suprugu
“Svi odaju počast izuzetnom filmskom stvaratelju, ali ja to tako ne doživljavam. Ljubiša za mene nije ni glumac, ni reditelj, ni producent. On je moj Beka. Sve što sam radila u životu bilo je zbog toga da bi nas dvoje stvorili neku ideju, bilo privatno, bilo profesionalno, ali se nikad nisam voljela javno eksponirati. Mom je biću pasalo biti u sjeni. Za mene je moj Ljubiša, moj Beka, bio neko ko je meni ujutro kuhao kaficu. Uvijek smo iz nekih gužvi bježali da je popijemo sami. I ta je uvijek bila najbolja”, govori Mirjana.
Upoznali su se prije 50 godina na Bledu, a otkako su se vjenčali, nikad se nisu odvajali.
“On nije bio boem, nije volio sjediti po kafićima. Volio je kuću, porodicu, miris doma u svakom pogledu. Veselio se zajedničkom ručku, večeri, bliskim razgovorima”, priča Mirjana za “Novosti“…
Prisjetila se da je kad je snimio zadnji film “Panta rei“ već je bio bolestan, a nije bio zadovoljan kako je to odradio te ga je planirao popraviti. Htio je napisati i knjigu.
“Bolest je zadnjih mjeseci napredovala. Ljubiša više nije mogao hodati, gledati, govoriti. Mogao me samo čuti. Ne znam što bih rekla, nekako mislim da on nije otišao. Rekla sam svojoj kćerki, zamisli, sad nemam s kim otići na kafu. To je bila bit našeg života – male, obične, tople stvari”,objašnjava Mirjana.
Posljednji ispraćaj legendarnog glumca bio je jučer na Krematoriju Novog groblja u Beogradu. U trenutku spuštanja lijesa puštena je pjesma “A sad adio“ iz serije “Vruć vjetar“ u kojoj je Samardžić igrao Šurdu, a jecaji i suze ispunili su crkvenu prostoriju.

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...