loading...

utorak, 18. srpnja 2017.

BRENA ME ČUVA DA SE NE PREHLADIM: Aleksandra Prijović progovorila o odnosu sa budućom svekrvom!


Aleksandra Prijović jednom zasvagda želi da stavi tačku na priče da se ona i Lepa Brena ne vole i da se stalno svađaju, te otkriva da njih dve imaju odnos majke i ćerke. Mlada pevačica ističe da buduća svekrva brine o njoj i njenom zdravlju kao što to čini roditelj za svoje dete.
Devojka Filipa Živojinovića kaže da joj Brena savetuje kako da se čuva jer je kao starija koleginica prošla kroz sve što Aleksandru tek čeka.
– Sa Brenom imam fenomenalan odnos. Ona mi je velika podrška. Stalno me savetuje. Kaže kako uvek moram da se utoplim, da posle nastupa obavezno skinem štikle i obujem patike, da čuvam noge. Takođe mi govori da nikako ne ostajem u istoj garderobi posle tezge, jer se oznojim, pa mogu da se prehladim – otkriva Aleksandra i nastavlja sa hvalospevom na račun buduće svekrve:
– Ne postoji adekvatna reč kojom bih Brenu mogla da opišem i dovoljno nahvalim. Filip, Viktor i Stefan treba da budu ponosni na to kakvu majku imaju – iskrena je pevačica.
Ipak, za razliku od Brene, Aleksandra nema mnogo prijatelja na estradi. Sa te strane je sama odlučila da bude oprezna:
– Ne družim se sa kolegama, jer na estradi ne postoji prijateljstvo. Ima puno ljubomore među kolegama, a ja sam to osetila na svojoj koži. Oni koji su svesni sebe i svog uspeha nemaju razloga da budu ljubomorni. Ali ima onih kojima karijera baš i ne ide kako treba, pa im nije svejedno kada bolji isplivaju.
Jedina osoba sa kojom Prijovićka popije kafu je Rada Manojlović.
– Ona je super devojka. Sa njom se jedino privatno čujem. Dobar je čovek, vredna je, radna, poštena. Znam da puno radi, pa sigurno lepo i zarađuje.
(I. GAJIĆ)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...