loading...

petak, 1. rujna 2017.

10 genijalnih trikova za koje internet još uvek nije čuo

Zahvaljujući internetu saznali smo mnoštvo saveta i trikova koji nam mogu olakšati život i svakodnevne poslove učiniti daleko bržim, lakšim i zabavnijim.Ipak, još uvek nisu otkrivene sve tajne i stoga smo za vas pripremili 10 genijalnih trikova koje nigde dosad niste mogli da čujete ili vidite. Isprobajte ih i uverite se i sami u to koliko su laki i efikasni.

Ako nemate flaster pri ruci, a cipele vas žuljaju, isecite parče dnevnog uloška i zalepite ga na unutrašnjost cipele

1. Na kutiju sa peskom za vašu mačku navucite kesu za đubre i tek je onda napunite peskom. Čišćenje će na ovaj način biti mnogo lakše

Na kutiju sa peskom za vašu mačku navucite kesu za đubre i tek je onda napunite peskom. Čišćenje će na ovaj način biti mnogo lakše
Foto: brightside.me

2. Ako nemate flaster pri ruci, a cipele vas žuljaju, isecite parče dnevnog uloška i zalepite ga na unutrašnjost cipele

Ako nemate flaster pri ruci, a cipele vas žuljaju, isecite parče dnevnog uloška i zalepite ga na unutrašnjost cipele
Foto: brightside.me

3. Za prijatan miris u kupatilu dodajte par kapi esencijalnog ulja na unutrašnji deo rolne toalet-papira i vaše kupatilo mirisaće uvek sveže

Za prijatan miris u kupatilu dodajte par kapi esencijalnog ulja na unutrašnji deo rolne toalet-papira i vaše kupatilo mirisaće uvek sveže
Foto: brightside.me

4. Za prijatniji miris tokom usisavanja kuće dodajte malo praška za veš u vreću za prašinu

Za prijatniji miris tokom usisavanja kuće dodajte malo praška za veš u vreću za prašinu
Foto: brightside.me

5. Pomešajte so, biber, mlevenu papriku i kari, kako biste dobili univerzalnu mešavinu začina, koja odlično ide uz svaki obrok

Pomešajte so, biber, mlevenu papriku i kari, kako biste dobili univerzalnu mešavinu začina, koja odlično ide uz svaki obrok
Foto: brightside.me

6. Dvofazno sredstvo za skidanje šminke sa lakoćom će ukloniti ostatke lepka od nalepnica sa ambalaže

Dvofazno sredstvo za skidanje šminke sa lakoćom će ukloniti ostatke lepka od nalepnica sa ambalaže
Foto: brightside.me

7. Stavite testere parfema između čistog veša kako bi duže mirisao čisto i sveže

Stavite testere parfema između čistog veša kako bi duže mirisao čisto i sveže
Foto: brightside.me

8. Ako iz nekog razloga niste u mogućnosti da se istuširate, očistite kožu sredstvom za dezinfekciju ruku i nakon toga nanesite dezodorans

Ako iz nekog razloga niste u mogućnosti da se istuširate, očistite kožu sredstvom za dezinfekciju ruku i nakon toga nanesite dezodorans
Foto: brightside.me

9. Stavite šaku začina i sudoperu i isperite toplom vodom kako bi vaša kuhinja lepo mirisala. Cimet je jedna od najboljih opcija

Stavite šaku začina i sudoperu i isperite toplom vodom kako bi vaša kuhinja lepo mirisala. Cimet je jedna od najboljih opcija
Foto: brightside.me

10. Ako nemate toplu vodu kod kuće, uključite mašinu za veš na 90 stepeni i crevo za odvod usmerite u kadu

Ako nemate toplu vodu kod kuće, uključite mašinu za veš na 90 stepeni i crevo za odvod usmerite u kadu
Foto: brightside.me
Upozorenje: vodite računa da se ne opečete ili napravite poplavu.
Image source: brightside.me

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...