loading...

petak, 1. rujna 2017.

POTRESNA PRIČA DJEČAKA IZ BIH KOJA ĆE VAS OSTAVITI U SUZAMA: Nisam jeo prekjučer, jučer, a ni danas (VIDEO)

ječak Alen je prije nešto više od 40 dana izgubio oca, a sada mu je najveća briga majka Azra kojoj je dijagnostifikovano maligno oboljenje na tri mjesta.



"Majka mi je bolesna, ima mnogo bolesti, ne mogu ja to objašnjavati. Ona leži, pije lijekove, puna kesa joj lijekova", kaže mali Alen kroz suze.


Iako je gladan i nema šta da jede, on ima samo jednu želju.
"Najveća mi je želja da mi mama ozdravi, da se izliječi od tih bolesti", kazao je dječak i dodaje:
"Nisam ništa jeo ni juče, ni prekjuče, ni danas. Šta ja mogu? Držim se koliko mogu," priča Alen i kroz suze dodaje: "Sebe ne gledam, gledam majku, da njoj bude bolje, to nam je sad najbitnije. Šta sam imao, to sam izgubio, sad moram nju čuvati, a sebe ne moram čuvati".

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...