loading...

subota, 16. rujna 2017.

Zašto je jaka žena spas za nezrelog muškarca

Muškarci valjda uvek ostaju mali dečaci u srcu – i to je upravo ono zbog čega ih volimo. Ali, ponekad rade nezrele gluposti, a mi znamo kako izaći na kraj s njima
Na neki način muškarci uvek ostaju mala deca i baš to čini veliki deo njihovog šarma. U nekim slučajevima im je, međutim, potreban nežan zamah prema stvarnosti – i to najbolje od žene koju vole. I ne, pri tome ne mislimo na mamu!
Evo zbog čega je snažna žena pravi spas za nezrelog muškarca:
1. Može mu pomoći u borbi protiv kompleksa
Potreba za odvući što više cura u krevet i/ili glumljenjem nekog frajera, su zapravo znakovi duboke nesigurnosti. Teško je te nesigurnosti rešiti sam, no snažna partnerica puna ljubavi i razumevanja može biti od velike pomoći.
2. Može mu dati drugačiju sliku o ženama
Veliki broj muškaraca – zahvaljujući medijima i okolini – odrastaju s potpuno nerealnom slikom žena. Jedna žena, koja tačno zna št želi, može pokazati muškarcu da su žene apsolutno sposobne za sve.
3. Može mu dati drugačiju sliku o muškarcima
Ne moramo se samo mi žene boriti s nizom predrasuda, stereotipa i nerealnim očekivanjima. Mnogi dečki su danas pod pritiskom da ispune očekivanja kako bi postali „pravi muškarci“. Jedna snažna žena može partneru dati sliku muškarca kojemu je „dopušteno“ pokazati emocije, ranjivost i otvorenost. ,
4. Žena je ujedno i najbolja prijateljica
Žene više međusobno razgovaraju o ljubavi i vezama i zato su bolji strručnjaci na tom području. Ta tema je još uvek retka u muškim prijateljstvima pa žene, koje znaju kako izgleda zdrava veza, mogu dečke još puno toga naučiti.
5. Može ga još „odgojiti“
Mir, muška populacijo – ali u mnogim slučajevima, sinovi tretiraju kao božanstva od strane majki, a njih netko mora vratiti u realnost ili će im kasnije postati jako teško. Dakle, ako muškarac misli da mu se partnerka treba brinuti samo o kućnim poslovima i toplim obrocima, da može nesmetano flertovati sa svakom ženom na ulici te da ne mora pravovremeno barem obavestiti da ide van sa svojim društvom umesto s njom, krajnje je vreme da mu u život uđe žena koja će mu reći da se u ljubavi treba držati nekih pravila, ako je želi zadržati.
Izvor: miss7

1 komentar:

  1. Pozdrav prijatelji, moje ime je Šefik Džaferović. Ja sam iz Sarajeva. Ovdje sam da širim dobre vijesti potrebitima. Bila sam depresivna kada me je supruga ostavila zbog drugog muškarca, jer sam tražila da prestanem s radom jer sam imala rak i ja sam pukla. Oduzela mi je jedinu kćer, pa mi je jedina opcija bila da umrem, pokušala sam je nazvati, ali ignorisala me, poslala sam joj tekstualne poruke i odjednom mi je odgovorila i rekla da je više ne zovem ili šaljem, pa ću jednog dana stupiti u kontakt sa moj prijatelj na Facebooku i objasnio sam mu svašta, a rekao mi je i da je imao iste probleme i prije toga, upoznao me s urokom za čaroliju zvanim Doctor osagiede, poslao mi je svoj lični e-mail i kontaktirao sam ga putem [doctorosagiede75@gmail.com] a on mi je brzo odgovorio objasnio sam mu svoje probleme i rekao mi je da se ne brinem da je to učinio za toliko mnogo ljudi koji nikada nisam vjerovao u čaroliju, ali prevario sam se da bih ga pokušao uvjeravao me 24 sata da baci čaroliju i izliječi me od raka i nađi mi bolji posao i odjednom mi je poslao lijekove za svoju bolest, uzeo sam ga samo 2 dana i bio sam slobodan. Sljedećeg dana nisam vjerovao svojim očima, neko je pokucao na moja vrata i nisam tog dana nikoga očekivala, odjednom je to bila moja žena rasplakala sam se i nisam mogla to podnijeti, molila sam se i tražila mi oproštenje, odmah sam dobila poziv od svoje kompanije u kojoj sam radila godinama, a promaknuta sam u mjesto direktora paragonske kompanije u SAD-u, molim vas da mi pomognete zahvaliti doktoru osagiede za obnavljajući sve što sam prije izgubio, molim vas da savjetujem svima kojima je potrebna pomoć da se jave liječniku osagiede putem njegovog osobnog e-maila na [doctorosagiede75@gmail.com] ili whatsapp na +2349014523836 hvala Bogu da blagoslovi one kojima treba vremena da pročitaju ovo svjedočenje i sretno

    OdgovoriIzbriši

loading...