loading...

srijeda, 21. veljače 2018.

Budalo, polomiću ti kosti, zadaviću te! Goca htjela da zgromi Teodoru, nevjerovatno je šta je sve rekla svojoj kćerki! (VIDEO)


Kad joj padne mrak na oči Goca ne vodi računa o tome šta priča, a kako je sinoć izvrijeđala Teodoru, teško je i opisati. Goca je pobijesnila poslije još jedne Teodorine ljubomorne scene, i održala je svojoj kćerki pravu bukvicu koja je obilovala psovkama i uvredama.

– Je l’ treba njegova porodica da gleda kako ga maltretiraš. Znači, Teodora, budeš li još jednom pravila ljubomorne scene, ti si ga naje*ala od mene, naje*ala. Budalo, da li si ti normalna – vikala je Goca, a Anđelo je pokušavao da je umiri:
– Nismo se svađali, nismo ni vrištali.
Međutim, Teodorinu majku to nije zanimalo i ona je nastavila sa bujicom uvreda.
– Pa razbiću te, bre, nemoj da mi govoriš, dobro, hoćeš ja sad da te podje*avam sve vrijeme… Kako ne razmišljaš o svojim postupcima – urlala je Gordana dok je njena kćerka bila manja od makovog zrna, a onda je uslijedio vrhunac.
– Zapamti šta sam ti rekla, još jednom, Teodora, nemoj da izvlačiš đavola iz mene, nemoj da ti ovdje lomim kosti, da ti se smije čitav narod. Saberi se jednom u životu. Pun mi te je ku**c više, zadaviću te, napraviću skandal ovdje, tako ću te blamirati da ćeš da zapamtiš, je*aću ti mamicu u pi**u ja, ti znaš mene kad popi*dim – nije se zaustavljala Goca.

(Pink.rs)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...