loading...

ponedjeljak, 27. ožujka 2017.

NAJPOZNATIJE SRPSKE RASPUŠTENICE: Njima je razvod kao dobar dan! (FOTO)

foto: Aleksandar Jovanović Cile, Nebojša Mandić

Verovatno ste ubeđeni da naše poznate dame zbog svoje popularnosti, lepote i uspeha imaju armije udvarača, pa samim tim i sreće u ljubavi, ali to nije uvek tako.

Čak šta više, naše poznate pevačice imala su puno muka u ljubavi s obzirom da im je zbog čestih poslovnih putovanja i stalnog odsustvovanja od kuće bilo teško da se usklade sa svojim partnerima.

Zato su naše dame sa estrade neretko iskakale iz veze u vezu, iz braka u brak i na kraju iz razvoda u razvod.

Poslednjih dana najaktuelnija među njima je pop pevačica Nataša Bekvalac koja se razvodi od svog supruga, bivšeg rukometaša Ljube Jovanovića.

FOTO: DAMIR DERVIŠAGIĆ
Posle samo dve godine braka, Nataša i Ljuba su rešili da se razvedu, jer su u poslednje vreme sve manje vremena provodili zajedno. 

Nataša je sa ćerkom Hanom, odmah nakon što je vest o razvodu procurela u javnost, otišla iz Srbije, a njen suprug spakovao je kofere i smestio se u hotel.

Nataša se pre pet godina razvela i od vaterpoliste Danila Ikodinovića, a razlog je navodno bila Milica Dražin, stomatološka sestra iz Novog Sada, sa kojoj je Dača prevario Natašu.

FOTO: DAMIR DERVIŠAGIĆ
Ali Natina koleginica Zlata Petrović imala je još manje sreće u ljubavi! I to duplo manje sreće, a zapravo duplo više razvoda, tačnije čak četiri.

Svi znaju da je bila udata za Hasana Dudića i Zorana Pejića, alo malo je poznato da se još dva puta udavala. Zlata je prvo sudbonosno „da" izgovorila sa samo 14 godina na nagovor majke, a brak je trajao svega dva meseca.

FOTO: DAMIR DERVIŠAGIĆ

Zlata je pobegla i vratila se kod majke, ali nije prošlo mnogo vremena, pevačica je uplovila u drugi brak sa harmonikašem iz Gornje Grabovice.

Oba moja braka trajala su po pet godina. Kod mene se sve završava na prvi pogled. Patila sam posle oba razvoda, ali nijednog trenutka nisam zažalila zbog toga - rekla je Zlata u jednom intervjuu pre par godina.  
Pevačica Tanja Banjanin  promovisala je prošle godine novi singl "Ljubav se umorila", ali i napokon progovorila o tome kako je okončala drugi brak i rastala se od supruga Milana, sa kojim ima sina.

FOTO: DAMIR DERVIŠAGIĆ


Ona je bila inicijator, za razliku od prvog razvoda, kada ju je pre 17 godina, ostavio suprug zbog druge žene, samo dva meseca posle porođaja.

Na pitanje šta je bio razlog razvoda drugog braka Tanja je rekla:

Nema više ljubavi, nema više sklada, što postaneš nesrećan, u mom slučaju prestaneš da ličis na sebe”.

Nekadašnja članica grupe Đogani, Slađa Delibašić, takođe se drugi put razvela, pre dve godine, nakon manje od godinu dana braka.

Čim su se Delibašićeva i petnaest godina mlađi pripadnik Žandarmerije Milan Pejovićvenčali, počeli su da se šire tračevi da im baš i ne ide u braku.

FOTO: ALEKSANDAR JOVANOVIĆ CILE
- Svako će krenuti svojim putem. Nisam više mogla da budem pod pritiskom, želim da se bavim svojim poslom i porodicom kako treba. Deca su mi najbitnija i nisam mogla da se odvojim od njih, ma koliko nekome moje ćerke i unuka smetale. Milan i ja nismo bili na istim talasnim dužinama, nisu nam se poklopile energije, stavovi i razmišljanja. Takođe, mislila sam da velika razlika u godinama neće predstavljati nikakav problem, ali prevarila sam se - rekla je tada Delibašićeva za Kurir.

Ali, čekajte, imamo pobednicu među raspuštenicama sa čak 12 razvoda u svojoj karijeri!

Pevačica Maja Odžaklijevska se baš nedavno osvrnula na partnere sa kojima je bila i objasnila kako je ona rešavala problematične ljubavne situacije.

“Imala sam 12 takozvanih brakova. Kako dođe onaj momenat da krene zvocanje ili ponašanje koje mi se ne dopada, ja trpam sve stvari u kese za đubre i kažem stvari su ti ispred. Ćao, doviđenja i novi brak. Moja majka je govorila jedan se otegao drugi se protegao”, rekla je pevačica u emisiji “Magazin In”.
FOTO: DRAGAN KADIĆ



Nema komentara:

Objavi komentar

loading...