loading...

četvrtak, 30. ožujka 2017.

Uprkos životnim nedaćama Mustafa i Sofija već 60 godina žive ljubav



Sofija Berberović: „Sve je bilo od srca sa moje strane i od srca sa njegove strane“

Već 60 godina u bh.gradiću Bijeljini pod zajedničkim krovom život provode Mustafa i njegova Vojvođanka  Sofija. Zajedno su prolazili brojne životne nedaće o kojima ne žele govoriti. Nasuprot nevolja, ljepote  zajedničkog života i bezuslovnu ljubav koju već 6 decenija provode zajedno, vrlo rado žele podijeliti sa drugima.
Već od trenutka kada je roditeljima saopštila vijest o želji za udajom za Mustafu, nailazila je na osporavanje pa je Sofija zbog ljubavnog zova često bježala kod rodbine u Bosnu sve dok bijeg nije značio i trajni ostanak. „Za moje roditelje to je bilo strašno. Prvo zato što u Vojvodini pojam musliman ne postoji. Tu postoje razne nacije ali gdje sam ja odrasla niko nije bio musliman pa da smo mi znali nekog muslimana“, prisjeća se Sofija dodajući da je sve bilo spontano: „Od srca sa moje strane od srca sa njegove strane“.
Mustafa i danas sa posebnim pijatetom govori o svojoj supruzi ističući njenu posebnu ljepotu. “Ona je jedina Srpkinja koja je došla u porodicu Berberovića u Bijeljinu. Pa mi jedna strina kaže ‘Đe baš Vlahinju uze’, a ja joj odgovorim: ‘Ona je moja žena, kakva god da je'”, ponosno je ispričao Mustafa za RSE.
Nakon što su Sofijini roditelji upoznali Mustafu, bez problema su ga pustili u njihovu porodicu i poštovali kao nikog u porodici. Mustafa i Sofija su svoju ljubav upotpunili djecom pa imaju sina Damira i kćerku Dajanu. Ljubav ih nikad nije napustila već 60 godina. Kažu „Uvijek su išli zajedno. Mustafa nikad na zabavu nije otišao bez svoje Sofije a dosta su i putovali, ali uvijek zajedno.“
„Zagalamim ja nekada na njega li ne znam kakav bi mi život bio bez njega“ sa osmjehom priča Sofija koja kaže da u životu nema pravila ali ni posebne taktike za bračni uspjeh jer, sve se na kraju svede samo na ljubav.
Ovaj par, koji ni jedan dan ne provede a da jedno drugom ne ukaže na poštovanje i ljubav,  nije dozvolio ni da ga rastave ratna razaranja koja su 90-ih godina bjesnila između njihovih rodnih gruda
Bračni par Berberović ističe da današnja omladina jako malo vjeruje u ljubav  i da je to jedan od razloga da gotovo svakodnevno pucaju brakovi. Bez međusobnog poštivanja nema uspješnog braka, poručuju Berberovići.

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...