loading...

ponedjeljak, 1. svibnja 2017.

Pljuštale uvrede Bekute i Viki, JK bockala! (video)



U sinoćnoj emisiji Zvezde Granda, Viki Miljković nije glasala ni za jednog od prva dva kandidata, pa je rekla:
“Vas dvojica ste bili podjednako dori i podjednako loši… To je ona granica kada mogu da dam obijici, a mogu da ne dam nijednom, kao što sam utrdila večeras…”
“Glas”, ubacila se Ana Bekuta, a ceo žiri je počeo da se smeje.
“Kako je ova gospođa u godinama duhovita… a pomalo joj mozak radi bezobrazno”, rekla je Viki.
“Spavala sam samo dva sata i temirana sam bomba. Boje ti je da se smiriš malo”, odgovorila joj je Bekuta.
“Pošto Viki nije imala da se za šta uhvati kod vas, ona vam nije dala nijednom”, našalio se Lukas.
“Šta se ti stalo hvataš za mene”, pitala ga je Viki?
“Čim joj nađeš neku manu, ona proziva najniže – gospođa u godinama”, dodala je Bekuta.
“Ja bih volela da u tvojim godinama izgledam kao ti. Evo Ana veruj mi”, prokomentarisala je Viki.
“Pa ti sada izgledaš kao ona”, rekao je Bosanac, a žiri se pobunio…
“Pa vas dve ste sličnih godina”, konstatovao je Saša Popović.
“Ti ćeš za dve godine biti u njenim godinama”, rekla je Snežana Đurišić.
“Ona je pevala kada sam ja bila dete”, dodala je Viki.
“Teško!”, rekla je Bekuta i dodala:
“Svako ima lice kakvo zaslužuje.”
“Pa vi ste istih godina”, ponovo se ubacila Snežana.
“Što se ti, Snežana javljaš. Pa vas dve ste mogle da me rodite”, konstatovala je Viki.
“Viki je infatilna, pa ona misli da ima 17 godina”, nastavila je da bocka Snežana.
A onda je na red došla i Jelena Karleuša koja se ponovo posvađala sa Viki. Prozivke su prštale sa obe strane!
Svađu je započela JK.
“Ima mogo gorih pevačica od Viki, ali su veće zvezde”, rekla je JK!


(Skandal)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...