loading...

subota, 13. svibnja 2017.

SA SREĆOM VAM BILO: Seka i Veljko poslije Jakova imaju najljepše moguće vijesti!

Pjevačica Seka Aleksić uživa u roditeljstvu, dok provodi vrijeme sa svojim sinom Jakovom. Seka se potpuno posvetila odgajanju svog miljenika, te je odlučila da nema dadilju nego da se sama stara o njemu.
Pjevačica doji svoju bebu i to savjetuje svim majkama koje imaju mogućnosti jer je majčino mlijeko najbolja hrana za svaku bebu.
Iako nam je Seka jednom prilikom rekla da neće objavljivati fotke na kojima se vidi lice njene bebice, svojim najnovijim potezom ipak je pokazala na koga Jakov liči.
Novopečena mama više nije mogla da krije svoju sreću, pa je tako nedavno podijelila i slike sa sinom i suprugom Veljkom Piljikićem.
Mi smo primijetili da ima nosić na mamu, ali još je jako mali pa ne možemo lijepo da utvrdimo na koga liči… Šta vi mislite?
Ona je sada otkrila i nešto što je potpuno oduševilo njene fanove u emisiji “Premijera vikend specijal“.
– Nikada nisam bila ponosnija. Bog je zaista veliki. Zaista trebamo samo da vjerujemo, da se molimo, da činimo dobra djela i uvijek će nam se dobro vratiti. Evo moj suprug i ja smo imali priliku u to da se uvjerim. Naravno, ja nikada nisam posumnjala u božiju silu i u to da će on nama podariti dijete. Ako Bog da biće ih još – rekla je Seka, i otkrila da bi voljela da Jakov ne ostane sam već da mu ona podari brata ili sestru.
– Srećna sam što tu moju radost mogu da podijelim sa širokom masom poslije šest godina čekanja. Znam da postoje ljudi koji mene vole, koji sa mnom dijele i dobro i loše. Tek sada sam shvatila koliko mene ljudi voli, i koliko ima ljudi koji se raduju našoj sreći, i koji istinski to doživljavaju kao da smo im neki član porodice. Gdje god da se pojavim, bilo da je to prodavnica ili restoran, ljudi mi prilaze i čestitaju. Presrećna sam zbog toga – kaže pevačica.
Podsjetimo, pjevačica se porodila krajem septembra u jednoj privatnoj klinici u Beogradu.
Jakov je na rođenju imao težinu od 3.120 kg i dužinu od 45 centimetara. Dobio je najvišu ocjenu, a njegove matične ćelije roditelji su poslali na čuvanje u Njemačkoj.
Iako je željela da se porodi prirodnim putem, lekari su joj sugerisali, a ona je uvažila njihov savjet, da sina na svijet donese carskim rezom.

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...