loading...

utorak, 16. svibnja 2017.

Jeza u Kliničkom centru: Zmija se ušunjala u sobu s trudnicama



Kliničkom centru na četvrtom spratu Klinike za ginekologiju i akušerstvo u Podgorici vatrogasci su, po pozivu osoblja tog odjeljenja, uklonili zmiju – smuk.

Osoblje je saznalo da se zmija „ušunjala“ na njihovo odjeljenje nakon što je jedan Podgoričanin, koji je došao u posjetu pacijentu, primijetio u hodniku, prenosi “CDM“.

Izašao sam iz bolesničke sobe u hodnik sasvim slučajno jer mi je zazvonio telefon. Šokirao sam se kad sam u hodniku vidio sklupčanu šarenu zmiju. Ona nije dugo mirovala, već se uputila u obližnju prostoriju, odnosno biblioteku, čija su vrata bila otvorena. Nisam mogao da vjerujem šta vidim. Odmah sam pozvao medicinsku sestru, koja je vrisnula nakon što je ugledala i pozvala vatrogasce – ispričao je on.

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...