loading...

utorak, 16. svibnja 2017.

STANIJINA MAMA SE SKINULA I POKAZALA TIJELO: Sad je jasno na koga je starleta ovako zgodna (FOTO)





Starleta Stanija Dobrojević svakodnevno na Instagramu fanove obraduje novim golišavim fotografijama, a ovog puta je za "dan majki" na ovoj društvenoj mreži objavila fotografiju svoje mame u sličnom izdanju.
slavica-dobrojevic-stanijina-mama-foto-printskrininstagram-1494876311-1185021
Naime, njena mama Slavica Dobrojević pozirala je u kupaćem kostimu, a starleta je u opisu fotografije napisala.
" Njoj je preko 50 godina i i dalje je predivna. U cijelom svom životu nisam upoznala damu tako elegantnu, lepu, ljupku kao što je ona. Moj najbolji prijatelj, moj pozitivan duh, moj savjetnik za svaki uspjeh, koja je uvijek bila uz mene. Ona je najbolja i biće najbolja zauvek. Moja mama. Srećan dan majki" napisala je Stanija.
slavica-dobrojevic-stanijina-mama-foto-printskrininstagram-1494876311-1185019
slavica-dobrojevic-stanijina-mama-foto-printskrininstagram-1494876311-1185017

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...