loading...

srijeda, 30. kolovoza 2017.

15 poznatih žena koje pokazuju koliko šiške mogu da promene izgled

Šiške ili ne? Ovo pitanje je barem jednom u životu mučilo svaku devojku. Ako se dvoumite oko promene frizure, pogledajte ovih 15 fotografija poznatih lepotica koje smo vam spremile. Sve one su imale period života kada su nosile šiške, kao i period života bez njih. Na vama je da odlučite šta vam se više dopada, a možda vam i pomogne da donesete odluku da posetite frizera.

1. Ema Stoun

Ema Stoun
Foto: brightside.me

2. En Hatavej

En Hatavej
Foto: brightside.me

3. Džesika Častejn

Džesika Častejn
Foto: brightside.me

4. Rejčel Mekadams

Rejčel Mekadams
Foto: brightside.me

5. Riz Viterspun

Riz Viterspun
Foto: brightside.me

6. Britni Spirs

Britni Spirs
Foto: brightside.me

7. Ketrin Zita-Džouns

Ketrin Zita-Džouns
Foto: brightside.me

8. Hali Beri

Hali Beri
Foto: brightside.me

9. Natali Portman

Natali Portman
Foto: brightside.me

10. Penelope Kruz

Penelope Kruz
Foto: brightside.me

11. Selma Hajek

Selma Hajek
Foto: brightside.me

12. Hilari Daf

Hilari Daf
Foto: brightside.me

13. Dakota Džonson

Dakota Džonson
Foto: brightside.me

14. Bijonse

Bijonse
Foto: brightside.me

15. Mejsi Vilijams

Mejsi Vilijams
Foto: brightside.me
Image source: brightside.me

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...