loading...

subota, 19. kolovoza 2017.

OVOG NEMA NI NA FILMU: Muž, svekar, djever i jetrva jurili odbjeglu snahu?!

Filmska potjera policije u selu Bobovo kod Svilajnca u Srbiji okončana je privođenjem napuštenog muža, svekra, djevera i jetrve. Oni svi, jurili su odbjeglu snahu!



Mještani ovog sela bili su iznenađeni pravom opsadom srbijanske policije nakon prijave da su četiri nepoznate osobe otele jednu ženu i odvele je u nepoznatom pravcu, ali se ubrzo ispostavilo da je riječ o porodici iz Požarevca koja je preotela snahu jer je pobjegla od nevjenčanog muža!
Nakon četiri sata potjere policija ih je našla nadomak Požarevca, sakrivene kod rođaka, i sve ih uhapsila, dok su snahu vratili kod prijatelja u Bobovo, kod kojih je pobjegla od muža nasilnika!
Nesvakidašnji događaj odigrao se kada je porodica iz Požarevca đuture krenula u potjeru za snahom čim je dobila dojavu da je u selu Bobovo kod Svilajnca i da joj je drug ponudio hranu i krov nad glavom dok ne obezbjedi kćerku (5) i sina od 17 mjeseci.
U potjeru za Nevenom (26), koja je sedam godina živjela nevjenčano sa Nenadom u Požarevcu, krenuli su njen muž, svekar Prvoslav, jetrva Jelena (25) i djever Senad. Oni su 4. avgusta, oko 17.30 upali u kuću S. S. iz Bobova i na silu oteli Nevenu.
S. i njegov sin D. (17) tvrde da su ih je porodica napala i da su Nevenu izvukli kroz prozor, na silu je ugurali u automobil kojim su došli i odvezli je. Oni tvrde da je Nevena napustila Nenada (30) zbog nasilja u braku.
Nevena, koju su novinari juče zatekli u kući u Bobovu, tvrdi da su je oni zaštitili od nasilnika i pružili joj krov nad glavom, strahuje za svoj život i sigurnost djece.
“Nenad me je godinama tukao i maltretirao! Pobjegla sam 20. jula od kuće i prijavila policiji i Centru za socijalni rad da napuštam muža zbog maltretiranja i da moram da ostavim kćerku od pet godina i sina od 17 mjeseci dok ne nađem krov nad glavom. D. S. sam upoznala preko zajedničkog prijatelja. Sažalio se i ponudio mi smještaj i hranu dok se ne snađem. Kod njih sam privremeno. Nakon hapšenja muža dovela sam i djecu, ali se plašim da će me on ubiti čim ga puste iz pritvora!“, kaže Nevena i dodaje da je nakon otmice preživela pravi pakao.
“Nenadu je majka javila da ga policija čeka kod kuće, zbog čega se sklonio kod rođaka. Tamo mi je pocijepao svu garderobu, ugurao me u kupatilo i tukao me, govoreći da nikada neću vidjeti djecu! Nekoliko sati kasnije otvorila su se vrata i pojavila se žena inspektor, govoreći mi da sam sigurna.
Zahvalna sam porodici koja me je primila do kraja života! Ponudili su mi stan i hranu dok se ne snađem, jer nakon svega strahuju za svoju sigurnost”, kroz suze je ispričala Nevena, koja apeluje na nadležne da je zaštite.
D. iz Bobova tvrdi da ima djevojku koja živi u Austriji, da nisu tačne priče da je u vezi sa Nevenom, već da joj je kao čovjek pritekao u pomoć!
“Nevena se odmah javila policiji u Svilajncu i rekla da je muž fizički i psihički maltretira i tražila da joj Centar za socijalni rad da starateljstvo nad djecom. Nevena je nakon otmice provela devet dana u bolnici zbog povreda koje je dobila. Djecu je dovela kod nas, ali ćemo joj uskoro naći novi stan”, kaže D. S, prenosi “Kurir“…

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...