loading...

petak, 9. ožujka 2018.

Luna PLAKALA, Sloba ZAPJENIO od bijesa: GOTOVO JE! Ista si neka baba, ne mogu da te trpim više! Idi lezi, samo za to jesi!


Iako je noćas žurka u Zadruzi bila odlična, jedino se Sloba i Luna nisu dobro provodili i sve vrijeme su se svađali. Jedna od milion njihovih svađa je počela zbog toga što je Sloba prigovarao Luni koja je bila smorena.


- Nisam smorena, ti meni use*eš veče - započela je Luna, a Sloba ju je prekinuo:
- Ja tebi use*em veče, da tebi je naveći problem što ne smiješ da piješ, nemoj više da me praviš budalom!
- Šta god da ja radim, ja sam tebi smorena - kroz suze je rekla Đoganijeva, a Radanović joj je uzvratio:
- Gledaj, imaš ljubav i poštovanje koje nema niko na svijetu.
Svađa se nastavila i u spavaćoj sobi.
- Kad ne možeš da se provedeš, lezi spavaj, jedino za to jesi - poručio je bijesni Sloba.
- Kad ne mogu zbog tebe da uživam - urlala je Luna histerično.
- Ne možeš da popiješ ništa, jasno... Htjela si da piješ, zbog toga si smorena, nemoj da me praviš ludim - nastavio je Radanović.
- Bila si ravnodušna, ne želim da ti držim predavanja. Nisam glup niti sam popio, pijem je*ene lekove. neću više da trpim tu tvoju ravnodušnost prema meni - nije se zaustavljao Sloba, a Luna je kroz suze rekla:
- Čekaj, zbog tebe svaki put progutam knedlu, izbjegavam pitanja novinara, a ti mi nijednom nisi rekao bravo. Je l' treba da se skinem na stolu i igram da bih bila po tvom ukusu.
- Alo, histerijo prekini, da li si ti normalna - zaurlao je Sloba.
(Telegraf.rs)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...