loading...

subota, 3. ožujka 2018.

Saša Matić progovorio o Jeleni Marjanović poslije DVIJE GODINE: EVO ŠTA ZNA!


Smrt pjevačice Jelene Marjanović, koja je ubijena 2. aprila 2016. godine, ni skoro dvije godine kasnije nije rasvijetljena. A njene kolege i poznanici su tek sada progovorili o njoj i otkrili zanimljive detalje. Interesantnu priču o Jeleni ima Saša Matić koji je otkrio da su ubijena pjevačica i on počeli karijeru u isto vrijeme:

- Ona se pojavila otprilike u isto vrijeme kad i ja. Sjećam se bili smo kod pokojnog Miće Minimaksa u jednoj emisiji 2002. godine. Trebalo je da idemo u ambasadu nas dvoje i Zoran, da se uradi viza da pjevamo nas dvoje zajedno, i nikad se to nije ostvarilo. Ja poslije dugo nisam čuo ništa za nju - otkrio je saša koji, kao i mnogi, smatra da je ovo strašna tragedija:
- Nijedan slučaj nije bio kao ovaj, ne daj Bože nikom. To je strašno, tolika tragedija da nemam riječi jednostavno - izjavio je Matić.
I druge Jelenine kolege zgrožene su ovim monstruoznim zločinom koji je potresao i još uvek trese srpsku javnost. Među onima koje je ova priča veoma pogodila je i Saša Popović:
- Neka to komentarišu oni što treba da rade. To što je podignuta optužnica vidjećemo kako će se završiti. U svakom slučaju svi očekujemo pravdu - izjavio je Popović sa suzama u očima.
Pjevačica koja je Marjanovićku upoznala u studiju njenog supruga Zorana, Mirjana Aleksić ispričala je kako se sjeća Jelene:
- Upoznala sam je kada sam dolazila kod Zorana Marjanovića da pjevam pjesmu "Rođendan" koju sam ja snimila 2012. godine. Tu pjesmu je radio Zoran i tu je bila Jelena, baš sa bebom je bila jer se nešto prije toga porodila, i rekla sam mu da je demo dobro otpjevan i ja ga pitam ko je pjevao, kaže "Moja žena Jelena je to otpjevala", i zaista je bilo dobro otpjevano. Tada sam ih upoznala i djelovali su mi kao jako dobra i srećna porodica. Nje više nema i ne treba sad o tome pričati, bar mi, neka svoj posao radi onaj ko treba da radi - izjavila je Mirjana, dok je pjevač Mile Kitić, u izjavi za "Ekskluziv" bio mišljenje da će ubica dobiti zasluženu kaznu.
- Trebalo je da se objavi da je ubijena a ne svaki dan pumpaju, mala Jana i to. Malo mi je to... Jeste da je velika tragedija bila ali dokazaće se ko je to uradio, odgovaraće i to je to- zaključio je Mile.
(Republika.rs)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...