loading...

utorak, 28. studenoga 2017.

LUNA OVO NIJE OČEKIVALA: Jelena Golubović se pred svima JAVNO izvinila Đoganijevoj, pomenula je i Kiju



– Iskreno ti se izvinjavam i iskreno mi je žao – rekla je rediteljka

Jelena Golubović odlučila je javno da se izvini Luni Đogani. Ona je pred svima rekla da je Đoganijeva iskrena i da joj je krivo što ju je napadala zbog njene veze sa Slobom.
– Hvala, Jelena – odgovorila joj je Luna.
– Iskreno ti se izvinjavam i iskreno mi je žao. Ja stvarno vjerujem u brak kao instituciju. Čula sam hiljadu puta kada muškarci kažu: “Ma, nije fora,.. Nemam odnos sa ženom…”. To sam čula i zato Slobi nisam vjerovala. Sad ti vjerujem (govorila je Slobi) jer je ona (Kija Kockar) potvrdila da se vidjela sa bivšim dečkom, a nije ti rekla, a ti si imao nastup. I to meni mnogo govori. Šta je onda još prećutala? – pitala se Jelena.
Izvor: telegraf.rs

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...