loading...

srijeda, 29. studenoga 2017.

SA 8 GODINA IZGUBILA JE OCA, A NA SVOM VJENČANJU DOŽIVJELA IZNENAĐENJE: Suze nije mogla da zaustavi! Ovo će pamtiti cijeli život!



Emili je izgubila oca kada je imala samo 8 godina, međutim, on joj je ostavio pismo koje je otvoreno na njenom vjenčanju. Od njegovih riječi, srce će vam zadrhtati.

Naime, Tom Eksel je 2001. godine izgubio bitku sa rakom, a kako je znao da mu se poslednji dan približava, odlučio je da napiše srceparajuće pismo svojoj mezimici, koje je trebalo da otvori na dan svog vjenčanja, piše “Kurir“.

Kada je došao veliki dan, Emili je otvorila pismo i gotovo ostala bez daha dok je čitala riječi koje joj je otac posvetio.
Mojoj dragoj kćerki Emili.
Oduvijek si bila moje srce i duša, i to ćeš zauvijek ostati.
Pišem ti ovo pismo za dan vjenčanja kako bih ti rekao kako neću biti tu tijelom, ali hoću duhom.
Sjećam se kada i tek počinjala da hodaš i razmišljam kako bi izgledalo da mogu da te dovedem do oltara na dan vjenčanja.
To hodanje je put do novog početka. Dan vjenčanja je kao početak novog života sa drugom osobom koju voliš. Više ništa nećeš morati da radiš sama.
Sada imaš partnera koji će biti uz tebe – i u dobru, i u zlu – nešto što bih volio da sam ja mogao da uradim za tebe, da nisam umirao. Pronašla si nekoga ko će biti ta osoba za tebe.
Bila si sunce u mojim najmračnijim trenucima. Želim da imaš najbolji život. Samo tražim da se odnosite jedno prema drugom sa velikim poštovanjem i ljubavlju. Nadam se da ćete imati decu koju ćete voljeti kao što sam ja volio tebe.
Moj savjet je da uvijek jedno drugome kažete “volim te”. Čak i kada ste ljuti ili se ne slažete oko nečega.
Ljubav će uvijek čuvati vaš brak.
Drugi savjet koji imam da ti dam jeste – uvijek budi ono što jesi i nikada se ne mijenjaj, jer to je razlog zašto se volite.
Stvari koje sa sobom unosiš u brak će izvlačiti ono najbolje iz vas. Imaj prijatelje i porodicu jer njima možeš da se okreneš kada nastanu problemi. Ali, uvijek slušaj svoje srce kada donosiš odluke.
Volim te Emili. Znam da bih volio i tvog muža. Uvijek ću biti uz tebe.
Dobro došli u svoju novu porodicu“, napisao je otac a onda je imao poruku i za svog zeta.
Poruka za muža… Neću biti tu da te zastrašujem i postavljam ti milion pitanja prije nego što stvari između vas postanu ozbiljne, niti ću ti reći da spavam sa pištoljem ispod jastuka i da sam ti zapisao tablice. Ali ono što mogu, jeste da te uhodim kao duh.
Tretiraj je kao princezu, i postaće tvoja kraljica.
Ovo pismo izazvalo je suze kod svih gostiju, a Emili će ovaj trenutak sigurno pamtiti do kraja svog života.

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...