loading...

ponedjeljak, 15. siječnja 2018.

Ona ima plan, samo trči oko njega: Zorana i Luna ogovarale Kiju, Đoganijeva otkrila svoju najveću ljubavnu tajnu!

Ona ima plan, samo trči oko njega: Zorana i Luna ogovarale Kiju, Đoganijeva otkrila svoju najveću ljubavnu tajnu!
GALERIJA 


Nikako Zorana da se odluči šta želi da radi sa Filipom, ali očigledno je koliko je ljubomorna na Kiju. Zorana je ubijeđena da Kija muva Filipa, iako svi misle da Đukić juri Kristinu. 

- Umirem, ne trči on oko nje, nego ona oko njega, ona igra igru, provalila sam je -poručila je Zorana, a Luna je pokušala da je umiri.

- Tako je i on igrao igru na ``Farmi`` pa se zaljubio u Mariju. Znam da mi je rekao kada ste se poljubili, da mu se ti sviđaš - rekla je Đoganijeva.

- On mene moli da izađem napolje, ali kuliram ga skroz - objasnila je Zorana.

- Pa je l` ti želiš nešto da radiš sa njim? - pitala je Luna, a pjevačica je kao iz topa odgovorila:

- Žeeeelim!

- Pa, radi to - posavjetovala ju je Luna, a Zorana je uzvratila:

- Ne mogu... umrijeću...

Potom se Đoganijeva poverila Zorani i otkrila svoju veliku tajnu.

- Tačno te razumijem, jer ja sam prije Slobe imala iste takve situacije sa svakim muškarcem. Ovo mi je prvi put da mi je uzvraćeno kako ja želim - izjavila je Luna.

(Telegraf.rs)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...