loading...

ponedjeljak, 15. siječnja 2018.

Kija iskritikovala Slobu zbog njegovog ponašanja prema njoj, a onda joj je on odbrusio u 7 riječi!

Kija iskritikovala Slobu zbog njegovog ponašanja prema njoj, a onda joj je on odbrusio u 7 riječi!
GALERIJA 


Kija Kockar i Sloba Radanović ponovo su imali mali verbalni okršaj, Kristina je kritikovala Slobu zbog njegovog ponašanja prema njoj, a sve je krenulo od pisma koja je napisao za Lunu.

- Nisam htjela da komentarišem, ali Slobodan mi je dao povoda. Naravno da svako ima pravo na intimno dopisivanje, ali s obzirom na to kako kaže Mića, mi smo potpisali ugovor da sve mora da bude javno, da nije tako mi bi se svi dopisivali, pa sad ko zna šta tu piše. Samim tim i moje pismo je pročitano, što sam htjela da pošaljem mami. Mene ne interesuje zaista šta piše u tom pismu, mislim da sam ja posljednja osoba koju treba to da interesuje - rekla je Kija.

Sloba joj je odmah odgovorio.

- Kad si ti to dobijala, nije ti bila osnovna škola, znaš - rekao je Radanović.

Kija je nastavila.

- Ja jesam dobijala dosta pisama od Slobodana i čuvam ih i dalje i čuvaću ih. To je sve lijepo, želim da ih čitam kad budem stara baka i da se sjetim toga. Samo kažem za njegovo ponašanje... Uskoro ćeš ući u 30-u, mogu samo reći da je nepošotvanje, da nije osnovna škola, što se tiče tvog ponašanja prema meni - rekla je Kija.

- Pričaš pet minuta, ništa nisi rekla - rekao joj je Radanović.

(Telegraf.rs)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...