loading...

petak, 19. siječnja 2018.

SKANDAL! SLOBA IZ ZADRUGE VOLI I MUŠKARCE? Procurila SMS prepiska sa Bosancem: Htio je imati s*ks sa mnom!

SKANDAL! SLOBA IZ ZADRUGE VOLI I MUŠKARCE? Procurila SMS prepiska sa Bosancem: Htio je imati s*ks sa mnom!
GALERIJA 

Sloba Radanović voli i žene i muškarce?! Ovaj kontroverzni učesnik ``Zadruge`` muvao se i sa muškarcima dok je bio u vezi sa sadašnjom suprugom Kristinom Kijom Kockar. Pjevač je u rijalitiju prevario ženu sa Lunom Đogani, međutim ispostavilo se da to nije njegova prva preljuba. 

On je pred kamerama priznao da je muvao koleginicu iz ``Pinkovih Zvezda``, ali i anonimnu maloljetnicu. Ipak, prema pisanjima lista ``Informer``, pjevač se nije zaustavio na ženama!

Momak koji je razmjenjivao vrele poruke sa Slobom odlučio je da otkrije sve detalje njihovog odnosa. 

- Ja sam Slobi prvi poslao poruku. Htio sam da mu čestitam što je prošao u prvom krugu ``Pinkovih Zvezda``. Priznajem da mi se dopao, a i on je odmah pokazao da je veoma zainteresovan za druženje sa mnom. Razmjenjivali smo poruke, on me je zvao da dođem kod njega da me masira i otvoreno je flertovao sa mnom. Želio je da imamo s*ks. Ja nisam iz Srbije, živim u Bosnii zato nikada nije došlo do našeg susreta - objašnjava za ``Informer`` Z.Đ., mladić koji je insistirao na anonimnosti. 

Sloba je ovog momka nazivao ``mačkom`` i zvao ga da dođe kod njega kući dok je Kija bila na putu. Upravo ove poruke, koje datiraju iz januara 2015. godine, su napravile glavni problem u Kijinomi Slobinom braku. Kada je saznala da se muva sa muškarcem, Kija je odlijepila: 

- Poslije toga joj se gadilo da spava sa njim. Postepeno se hladila od njega i nije željela da imaju s*ks. Stalno je sumnjala u Slobinu s*ksualnost, iako se on vadio da je sve to bilo samo zezanje - objašnjava ovaj mladić. 

Podsjetimo, i sama Kija je nekoliko puta tokom svađa sa mužem u ``Zadruzi`` spomenula da je vidjela neku prepisku o kojoj ipak ne želi da priča. 

(Informer)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...