loading...

utorak, 16. siječnja 2018.

“ZAJAHAĆU I JA”: Saša i Karleuša će zanijemiti zbog onoga što je Popovićeva žena poručila DUŠKU TOŠIĆU!



Scena u kojoj se, prije nekoliko sedmica, srbijanska pjevačica Jelena Karleuša popela na ramena Saši Popoviću nasmijala je cijeli region, a mnogi su se pitali kako će na to reagovati supruga direktora srbijanske “Grand” produkcije.

Ipak ono što je Suzana Jovanović poručila nakon toga šokiralo je još više nego sama spomenuta scena.

Saša Popović i Suzana Jovanović – Kurir.rs
Ja sam molila Boga da ne padnu, da se ne skrše, da Jelena ne polomi Sašu. Pa zamislite da se povrijedi čovjek u tim godinama! Mogao je da dobije bruh. Zato sam joj rekla da ću i ja zajahati njenog muža Duška Tošića čim se vrati iz Turske“, poručila je ona za “Svet“…

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...