loading...

ponedjeljak, 15. siječnja 2018.

JELENA GOLUBOVIĆ NAPUŠTA SRBIJU: Poslije operacije mora da ode daleko!

JELENA GOLUBOVIĆ NAPUŠTA SRBIJU: Poslije operacije mora da ode daleko!
GALERIJA 


Jelena Golubović nedavno je iznenada napustila rijaliti zbog lošeg zdravstvenog stanja, i operacije koja je očekuje. Rediteljka je otkrila da je uplašena zbog svega što je očekuje i da poslije toga odlazi iz Srbije.

Naime, u trenutku kada je voditelj saopštio Jeleni da napusti rijaliti, svi su bili u šoku, pa i ona. Međutim, Jelena otkriva da situacija nije toliko opasna koliko je i sama pomislila kada joj je Ognjen saopštio nemilu vijest.

``Tačno je da me čekaju dvije operacije i moram priznati da sam se u prvom trenutku baš uplašila jer nisam znala šta se dešava sa mojim zdravljem. Svi znaju da godinama imam problem sa glasnim žicama i sada mi je neophodna hirurška intervencija kako bi se ti čvorići uklonili jednom za svagda i kako bih mogla normalno da pričam. Nisam sigurna da ću moći lijepo da se oporavim u Srbiji jer bi me ljudi svuda zaustavljali, pa ću najvjerovatnije napustiti Srbiju i otići kod brata i snajke na Filipine na jedno mjesec dana dok se skroz ne oporavim``, kaže Jelena.

(Star)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...