loading...

petak, 28. travnja 2017.

ACU LUKASA OBLAČI PASTORKA: Sonjina ćerka mi pravi garderobu za turneju!

Aca Lukas je presrećan što će mu naslednica Željka Šašića, Sofija, kreirati krpice za nastupe u regionu
Aca Lukas sutra uveče peva u beogradskoj Areni, a garderobu za nastup mu je kreirala Sonjina ćerka Sofija. Folk pevač je i suprugu i pastorku zadužio da vode računa o njegovom izgledu na koncertima u čitavom regionu. Aca kaže za Informer da su ozbiljno shvatili turneju koja mu predstoji i da ništa ne žele da prepuste slučaju.
Vole me u Zagrebu
– Na ovoj turneji biću opasno lep, nećete me prepoznati. Sonja je na sebe preuzela obavezu da moj stajling za regionalnu turneju bude besprekoran. Koliko je Sonja ozbiljna u ovoj nameri, govori i činjenica da ću nositi modele najpoznatijih domaćih dizajnera, ali i onih koji tek počinju, poput Sonjine ćerke Sofije. Ona će tim povodom dizajnirati neke kreacije za mene – kaže Lukas.
Balkanska turneja folkera počinje u Areni, a nastavlja se po svim većim gradovima bivše Jugoslavije.
– Predstoje mi četiri velika koncerta, a pre toga manji nastupi po Srbiji. Obožavam da pevam u svom Beogradu, a više i ne brojim pune Arene. Posle toga idem u Sarajevo. Baš sam pre neki dan tamo održao konferenciju za štampu, na kojoj sam kao poklon dobio skupoceni sat. Kasnio sam pola sata, pa su se našalili da je poklon otišao u prave ruke – ističe folker, koji će 13. maja prvi put nastupiti i u zagrebačkoj Aren
FOTO:Public
– Puno nastupa sam do sada održao u Zagrebu, ljudi me baš vole. Mislim da će to biti kruna moje turneje, jer mi je to prvi takav koncert u hrvatskoj prestonici. Na kraju turneje ću se družiti sa najmuzikalnijim Balkancima: Makedoncima – priča Lukas.
Ljudi te spuste na zemlju
Aca naglašava da se nikad nije uobrazio zbog svoje popularnosti.
prostora na kom živim, tako se i ponašam. Ako mi se nešto jede, otići ću bez problema i kupiti to u prodavnici kao sav normalan svet. Ljudi te brzo spuste na zemlju ako počneš da glumataš i “uzvezdiš se”. Živimo u zemlji u kojoj se životi zvezda ne razliku mnogo od običnog sveta – iskren je Lukas.
(Mario Badjuk)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...