loading...

srijeda, 26. travnja 2017.

LEPA BRENA O PEHU NA KONCERTU: “Nije važno što ste pali, bitno je da ustanete!”



Lepa Brena nedavno je održala spektakularni koncert u Plovdivu, a tom prilikom na bini joj se desio mali peh. Prilikom izvođenja jedne od pjesama, Balkanska diva se zanijela i pala.

Mnoge je pad Lepe Brene na koncertu u Bugarskoj, podsjetio na sličan takav od prije trideset godina. Brena, koja je poznata po energičnim koncertima, na kojima daje svoj maksimum izvodila je pjesmu ”Pazi kome zavidiš” i u zanosu se okliznula i pala, prenosi “Kurir“.

Kupila sam neke nove cipele i nisam stavila flekice, koje bi bile gumirane da ne bi štikle klizile na sceni. I ja sam ponovo u nekom svom trenutku zanosa samo čučnula. Uopšte se ne sjećam kako sam pala. Brzo sam ustala i ne sjećam se šta sam rekla, a da – Nije važno što ste pali, bitno je da ustanete”, otkrila je legendarna pjevačica za “Grand news”.

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...