loading...

srijeda, 26. travnja 2017.

SUZANA MANČIĆ U PROBLEMU: MORAM NA DIJETU da bih ušla u venčanicu!

Suzana Mančić je trebalo da se uda u martu, kada je i sašila haljinu za svadbu, ali se u međuvremenu ugojila i više ne može da uđe u toaletu
Voditeljka Suzana Mančić mora na strogu dijetu da bi uspela da uđe u venčanicu. Legendarna loto devojka je trebalo da se uda u martu u Veneciji, ali je zbog tajnog venčanja njene mlađe ćerke Teodore Kunić Suzana odložila svoju svadbu.
Od tada do danas Mančićeva je nabacila nekoliko kilograma, pa više ne može da uđe u haljinu koju je sašila.
– Ništa me ne pitajte. Haljina je bila spremna za moju svadbu. Uzete su mi mere, sašivena je onako baš po mojoj želji i zamisli. Međutim, pošto je to prolongirano, ja sam u međuvremenu nabacila nekoliko kilograma i ta toaleta mi prvo ne stoji kako treba, a drugo neke delove jedva da mogu da spakujem u nju – priznaje Suzana.
Ona već mesecima vodi emisiju “Suzanin izbor” na KCN-u, a odnedavno je dobila i novi angažman na TV Hepi. Suzana je počela da radi emisiju “Posle ručka”, zbog čega se, veruje, i ugojila:
– Svaki drugi dan radim “Posle ručka ” na Hepiju, a između snimam “Suzanin izbor”. Nemam vremena da kuvam zdravo i jedem redovno. Uvek ručam na brzinu, s nogu što bi se reklo. Govorim stalno sebi “još samo sada i više neću”, ali onda opet krenem da jedem nezdravo. Moram hitno da se dovedem u red – poručuje voditeljka.
Ona poslednjih dana razmatra koju od popularnih dijeta da primeni kako bi do venčanja dovela liniju u red.
– Biće to sigurno neka zdrava ishrana jer mi je ipak zdravlje najvažnije.
(I. G.)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...