loading...

utorak, 25. travnja 2017.

LETELO PERJE! ZARATILE LEPA I NADA! Folk pevačice žestoko oplele jedna po drugoj!



Nada Topčagić poručila Lepoj Lukić da je suviše stara za rijaliti, “kraljica narodne muzike” joj odbrusila da je ljubomorna
Nada Topčagić je poručila Lepoj Lukić da ne treba da se povlači po rijalitijima “jer je baba”, čime je žestoko razbesnela “kraljicu narodne muzike”. Starija koleginica joj je odbrusila da je ljubomorna na njen uspeh i dodala da će u inat njoj ponovo ući u neki šou-program.
Nju niko neće
Dugogodišnje koleginice i drugarice stavile su tačku na višedecenijsko prijateljstvo.
– Lepa ne treba da se povlači po rijalitijima. To je trebalo da radi dok je bila mlada, a ne sada kad je baba – izjavila je nedavno Nada i pokrenula pravu lavinu.
Njen komentar mnogo je povredio Lukićevu, koja tvrdi da joj Topčagićeva zavidi.
– Nada je ljubomorna na mene jer mene zovu za sve rijalitije, a nju niko neće – kaže Lepa za Informer.
Ona smatra da se njenoj koleginici često omakne da kaže nešto što možda ne misli.
– Zabole me ona stvar šta ko misli. Nada često lupi nešto, nije ona zla – priča prozvana narodna pevačica.
Lepa objašnjava da se nakon svega čula sa Topčagićevom i da su pokušale da izglade nesporazum.
 Tvrdi mi da nije nikad rekla to za rijaliti. Ja joj lepo kažem: “Pa demantuj to onda”, a ona meni odgovori: “Ma ne pada mi na pamet, baš me zabole.” E pa ako te zabole, u redu je onda – prepričava Lukićeva i ističe da Nada ima brojne mane:
 Volim njene pesme i kako ona peva, ali ima i ona mnogo mana, pa ja ne pričam o tome. Neću više uopšte da komentarišem celu ovu priču.
Ekipa ne odgovara
Bivša učesnica “Farme” i “Parova” jedva čeka da ponovo uđe u neki šou.
 E u inat svima ću ponovo ući u neki rijaliti kad me budu zvali. Meni je tamo lepo, publika me voli, nikome se nisam zamerila. Ova trenutna ekipa u “Parovima” mi ne odgovara jer je tamo sve omladina i šta ću ja tamo – priča Lepa.
Kada smo pozvali Nadu u želji da čujemo šta ona ima da kaže na ove Lepine prozivke, na pevačicin broj mobilnog telefona javio se njen suprug Zlatko. Naša molba da razgovaramo sa Topčagićevom
(I. Gajić.)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...