loading...

subota, 13. siječnja 2018.

KAKO JE ANABELA ODVOJILA ANDREJA OD NAŠEG SINA: Progovorila bivša djevojka Anabelinog muža! Sin me pitao: Mama, je l` imam ja tatu?

KAKO JE ANABELA ODVOJILA ANDREJA OD NAŠEG SINA: Progovorila bivša djevojka Anabelinog muža! Sin me pitao: Mama, je l` imam ja tatu?
GALERIJA 


Jasmina Skender, bivša djevojka Anabelinog sadašnjeg supruga Andreja Atijasa i majka njegovog sina Leona, priznala je da njen sin stalno pita gdje mu je otac. Dok je bila trudna, bosanski biznismen ju je ostavio zbog Anabele, a kako tvrdi, ova pjevačica se potrudila da njeno dijete potpuno odvoji od tate.

Mališan oca viđa rijetko, a denserka i njen dragi se trude da mu uskrate i ljubav babe i dede. 

- Leon me je jednom pitao: ``Mama, je l` imam ja tatu?`` To mi je bio najbolniji trenutak. O tome sam i pisala u svom blogu, sada žele da ga odvoje i od babe i dede. Anabela misli da može da spriječi Andrejeve roditelje da budu u dobrim odnosima sa Leonom. Govori im da se ja pros*ituišem i mnoge druge laži. Andrej ih ucjenjuje da moraju da biraju između našeg sina Leona i njegove i Anabeline kćerke Blankice. Njih dvoje su za mene bolesni od mržnje, a Leonovu babu i dedu neizmjerno poštujem - priča za ``Informer`` Jasmina. 

Ona dodaje da njen sin jako rijetko viđa oca Andreja: 

- Andrej ne pita za dijete, ne zove i ne dolazi, ali to ga ne sprečava da na Instagramu postavlja njihovu sliku jednom u dvije godine uz koju napiše: ``Tatin sin``. Neshvatljivo mi je da nekome može biti toliko svejedno za svoje dijete. U početku sam bila strpljiva i nadala se da će vrijeme učiniti svoje i da će sve doći na svoje. Naravno da je sve to bolno, jer rodila sam anđela i pravog genijalca. Znam da svaka mama to isto kaže za svoje dijete, ali tako je - objašnjava Jasmina. 

Ona ističe da je više puta pokušala da razgovara sa Andrejem, ali bezuspješno. 

- Nakon što su prošle tolike godine i ništa se nije promenilo, pokušala sam lijepo da razgovaram s njim, ali se ispostavilo da je to nemoguće. Andrej je jednostavno zatrovan mržnjom prema meni i ne vidi ništa od nje. On ima ozbiljan problem sa sortiranjem prioriteta u svom životu. Mislim da nije ni svjestan u kolikoj se mjeri igra osjećanjima mog sina kad dođe da ga posjeti jednom u dvije godine, i to vrijeme sa njim iskoristi da mene izvrijeđa - završava Jasmina.

Jasmina kaže da Anabela, kao majka nije osjetila potrebu da zbliži muža sa njegovim sinom prvencem: 

- Ona je meni uvijek bila slatka i nikad o njoj nisam nigdje lošu riječ rekla. Ipak, njoj je najvažnije da pokaže Andreju da li se i sa kim se ja je*em. Mene nikada nije zvala, ali je zato redovno na vezi sa svakim ko joj može otkriti neku prljavštinu o meni. 

(Informer)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...