loading...

petak, 5. siječnja 2018.

Koja si ti džukela! Kija otkrila zašto nije uzela Slobino prezime, a Miki ju je isprozivao za medalju!

Koja si ti džukela! Kija otkrila zašto nije uzela Slobino prezime, a Miki ju je isprozivao za medalju!
GALERIJA 


Kristina Kija Kockar je danas u razgovoru sa Mikijem, Janjušem i Miljanom otkrila zašto je zadržala svoje djevojačko prezime, a Đuričić nije propustio priliku da je isproziva zbog toga.

- Ti nisi uzela muževo prezime, koja si ti džukela - započeo je Miki razgovor.

- Stvarno nisi uzela? - čudio se Janjuš.

- Pa, nisam zbog dokumenata. Bila sam u Abu Dabiju, tamo sam imala ličnu kartu, dozvolu za letenje, diplomu... Sve moram da mijenjam onda - objasnila je Kija.

- Ja mogu da zamislim šok ovih kad su čuli na svadbi da zadržavaš svoje prezime - dodao je Miki.

- Nisu čuli na svadbi, to smo na građanskom riješili - odgovorila je Kija.

- A zato je i bilio građansko, jer bi ovi odmah prekinuli svadbu - rekao je Miki.

- Ma kako ne? Slobodan i ja smo se dogovorili, tako da nije problem uopšte - rekla je Kija.

- Ne, dogovorila si se ti sa Slobodanom, ne vjerujem da se on dogovarao tu - rekao je Miki ironično.

- Htjela sam poslije da promijenim, da dodam... Ali drago mi je što nisam, jer bih sad morala ponovo da mijenjam sve - rekla je ona.

Zatim je Kristina u razgovoru sa Drvetom mudrosti opet spomenula Slobu, pa je rekla da je dosadan i da nije ranije bio takav.

- Kija, reci mi da li je Sloba i kod kuće ovako bio uvijek u krevetu? - pitalo je Drvo.

- Nije, ne znam šta se dešava sa njim. Primijetila sam da je jako dosadan i ja bih njega malo razdrmala, mislim ne ja lično, nego mislim na vas... Na drvo ili velikog šefa... Da se malo aktivira. Čim se završi sastanak, on ode da legne, ne znam šta mu je, postao je jako lijen, ali nije takav bio u spoljnom svijetu - objasnila je Kija.

(Telegraf.rs)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...