loading...

utorak, 2. siječnja 2018.

KRAJNJE PRIMITIVNO: Seka Aleksić se oglasila povodom navodne TUČE sa Darom Bubamarom! (FOTO)

KRAJNJE PRIMITIVNO: Seka Aleksić se oglasila povodom navodne TUČE sa Darom Bubamarom! (FOTO)

Dara Bubamara nedavno je saznala da će njena dugogodišnja koleginica i drugarica Seka Aleksić održati koncert u ``Štark areni`` prije nje, zbog čega su podstaknute sumnje da pjevačice više nisu u dobrim odnosima, kao i da su imale fizički obračun.









- To ne znam. Stvarno ne znam... Prvi put čujem to... Ne znam za tu informaciju, stvarno nisam čula, evo sad sam zatečena - bila je pomalo razočarana Dara u emisiji ``Glamur``, kada je saznala ovu informaciju.

Inače, Dara Bubamara će prvi put nastupiti u Areni na proljeće, 21. aprila, dok će Seka održati koncert u februaru.

Na istu temu oglasila se i Seka Aleksić, koja je napisala sljedeće:

- Žao mi je što se u medijima provlače razne priče o tome da mi je Dara zamjerila što imam koncert u Areni! Ne želim ni da pomislim da ona to zaista misli. Kakav bih ja to bila čovjek da zamjerim svom kolegi što ima koncert negdje?! Ja se iskreno radujem njenom koncertu i želim joj da bude jako uspješan, a poznavajući nju sigurna sam da će dati sve od sebe da to bude pravi spektakl! P.S. Molim medije da ne izmišljaju o nekim tučama između nas dvije, to je krajnje primitivno i apsolutno nije tačno - poručila je Seka na Fejsbuku.
(Srbija Danas)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...