loading...

utorak, 9. siječnja 2018.

NEKA TI JE LAKA ZEMLJA, DRUŽE MOJ... Pjevačice objavile dirljive poruke, mnogo tužno! (FOTO)

NEKA TI JE LAKA ZEMLJA, DRUŽE MOJ... Pjevačice objavile dirljive poruke, mnogo tužno! (FOTO)
GALERIJA 


Tekstopisac, stomatolog i novinar Saša Milošević, autor stihova za Anu Bekutu, pokojnu Jelenu Marjanović i druge estradne zvijezde, preminuo je u 47. godini. Njegovo tijelo pronašli su rođaci u stanu u Beogradu, a pretpostavlja se da mu je srce stalo na Badnji dan ili Božić.

Najveći hitovi iz njegove radionice su ``Zlatnik`` i ``Bato, bre`` koje su otpjevale Tanja Savić i Indi, a pjesmu je zajedno uradio sa Zoranom Marjanovićem, suprugom ubijene pjevačice iz Borče.

Pjevačice Indi i Ana Bekuta nisu mogle da sakriju žal, pa su na Instagramu objavile dirljive poruke:

Indi - ``Autor teksta mega hita `Bato bre`, Saša Milošević nas je iznenada napustio. Neka ti je laka zemlja, druže moj...``

Ana Bekuta - ``Ražalostila me vijest da je moj prijatelj i saradnik, Saša Milošević, preminuo u 46. godini života. Pisao je tekst za moja dva velika hita: `Crven konac` i `Brojanica`. Dragi Saša, neka ti je vječna slava!``

(Srbija Danas)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...