loading...

utorak, 9. siječnja 2018.

PAPIRI ZA RAZVOD STIGLI U RIJALITI: Janjuš konačno priznao sve o braku i šokirao javnost!

PAPIRI ZA RAZVOD STIGLI U RIJALITI: Janjuš konačno priznao sve o braku i šokirao javnost!
GALERIJA 


Marko Janjušević Janjuš poslije toliko vremena provedenih u rijalitiju, odlučio je da progovori i po prvi put otkrije da već godinama nije u bliskim odnosima sa svojom ženom.

Naime, on je tu tajnu otkrio igračici Anđeli Lazić, koju je muvao uz hitove Tome Zdravkovića.

``U lošim sam odnosima bio sa ženom, živjeli smo pod istim krovom, ali se uopšte nismo viđali. Kad je čula da ulazim u Zadrugu, rekla je da više ne želi da čuje za mene. A petnaestog dana od kada sam ušao ovdje, stigli su mi papiri, i ja sam izašao na kratko kod advokata i potpisao sve. Eto, od sredine septembra sam razveden čovjek, ali nisam to ovdje nikome pričao, ipak ja imam kćerku napolju, ne mora ona to da sluša preko televizije. Glupo mi je da tako sazna. Ali da znaš da sam slobodan``, ispričao je bivši košarkaš.

(Kurir)

1 komentar:

  1. Žao mi je što ovo stavljam na internet, ali nemam izbora. Zar nikad nisam vjerovao u ljubavne čarolije ili čarolije dok nisam upoznao tog mađioničara kada sam ove godine posjetio svog prijatelja u ukrajini na poslovnom summitu. Susrećem čovjeka po imenu dr. Alaba bio je stvarno moćan, i mogao je pomoći s čarolijama koje bi vratile izgubljene, ljubavnike i magični novac, magiju ili magiju za dobar posao ili sreću. Sada sam sretan. Svjedočim jer me muškarac za kojeg sam se htjela udati napustio 5 tjedana prije vjenčanja i moj život se okrenuo naglavačke jer je naša veza trajala 3 godine. Jako sam ga voljela, ali njegova majka je bila protiv nas i nije imala dobro plaćen posao. Kada sam sreo ovog mađioničara, rekao sam mu što se dogodilo i objasnio mu situaciju. U početku sam bio neodlučan i sumnjičav, ali sam samo pokušao. I za dva dana, kad sam se vratila u Njemačku, nazvao me prijatelj (sada muž) i došao k meni i ispričala sam se da je sve dogovoreno s njegovom majkom i obitelji i dobila novi razgovor za posao da se udam. Nisam vjerovao jer je dr. Alaba samo pitao moje ime i ime mog prijatelja i sve što sam htjela. Eto, sad smo sretni u braku i čekamo našu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo sretni u braku i čekamo našu malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo sretni u braku i čekamo našu malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegova e-mail adresa je: dralaba3000@gmail.com Možete ga kontaktirati i putem WhatsAppa/vibera na ovaj broj +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši

loading...