loading...

petak, 5. siječnja 2018.

Pogoršalo se poslije Nove godine: Najnovije vijesti o zdravstvenom stanju Mire Škorić - ``Vi planirate, Bog se smije``!

Pogoršalo se poslije Nove godine: Najnovije vijesti o zdravstvenom stanju Mire Škorić - ``Vi planirate, Bog se smije``!
GALERIJA 


Mira Škorić ugrozila je zdravlje zbog snimanja novogodišnjih programa, pa zbog visoke temperature danima ne ustaje iz kreveta. Pjevačici je toliko pao imunitet da je morala na infuziju.

- Sve je bilo ok do prije nekoliko dana. Još pred Novu godinu osjetila sam se malaksalo, stezalo me je u grudima, ali sam mislila da će proći. Budući da kod kuće imam studenta medicine, morala sam da poslušam savjete kćerke Milice i odmah sam se obratila ljekarima. Primila sam čak dvije infuzije i vjerujte da nigdje ne izlazim iz kuće. Posljednjih mjeseci sam se baš preforsirala oko snimanja šoua ``TLZP``, a kasnije i novogodišnjih programa, pa mi je opao imunitet - kaže Mira za Kurir.

Pjevačica će najradosniji praznik obilježiti s porodicom.

- Božić ću da proslavim, kao i svake godine, s porodicom i nadam se da će mi biti bolje, da mogu da nastavim s nastupima, ali i ostalim planovima i neodložnim obavezama koje imam - kaže Škorićka.

Inače, pjevačica na proljeće planira veliki solistički koncert u Beogradu, nakon čega se seli u Njemačku kod vjerenika Jozefa Milera.

- Znate onu čuvenu ``Vi planirate, Bog se smije.`` Planovi postoje, ali još uvijek ne želim da ih otkrivam. Mogu samo da kažem da je Njemačka prelijepa i odlično uređena zemlja -nedavno je rekla pjevačica.

(Kurir)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...