loading...

subota, 1. travnja 2017.

Dara ima privilegije: Priznala kako uspjeva da izbjegne saobraćajne kazne!



Kao gost jedne emisije srbijanska pjevačica Dara Bubamara priznala je da to što je poznata ličnost donosi određene privilegije.

Voditeljica je pitala Daru da li misli na to da svojim atributima uspjeva da se izvuče iz nekih situacija, a pjevačica joj je odgovorila da zapravo nije riječ o tome. Dara je kazala da je jedna od privilegija što je javna ličnost upravo to što je ljudi vole, piše “Express“…

Imam dosta privilegija, stvarno. Sretna sam što me običan narod voli. Najviše mi prija što imam privilegiju kod policajaca. Moj generalni problem je što stalno jurcam, stalno žurim na relaciji Beograd – Novi Sad. I kad otvorim prozor, a napravila sam recimo neki teški prekršaj ja sa osmjehom budem normalna i prirodna. Imam sreću da imam privilegije, njima se svidim. Prirodni šarm i to što sam normalna, to im se svidi”, rekla je srbijanska pjevačica u jenoj tv emisiji.

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...