loading...

subota, 1. travnja 2017.

Lejla Zahirović, takmičarka “Zvezda Granda”: “Želja mi je duet s Acom Lukasom”



Lejla Zahirović oduševila je strogi žiri „Zvezda Granda“. Ona je dala svoj maksimum i prošla u dalji krug takmičenja. Djevojka iz Srebrenika je pričala o svojim iksustvima na sceni, kako se bori protiv treme i šta misli o žiriju.
Zahirović: Veliki sam tremaroš
 Lejla završava srednju školu, a nakon toga planira fakultet, ali ipak muzika je njena velika ljubav i od nje neće odustati, piše “Expressmag“.
Komentari žirija
Svojim nastupima je zadovoljna, ali smatra da uvijek može bolje.
– Kada uzmemo u obzir to da sam ja zaista veliki tremaroš, nastup i u prvom i drugom krugu je ostavio jako dobar utisak na ljude oko mene, članove žirija pa čak i mene samu. Po prirodi sam perfekcionista, u svemu i uvijek nađem neku grešku – kazala je Lejla i dodala kako joj gode sve lijepe riječi koje joj je žiri uputio.
– Ovo takmičenje zaista traži mnogo vremena, zalaganja i truda. Uvijek treba biti svjestan toga, a meni je to navika, da se zalažem za nešto što želim – priča ona.
Kada su u pitanju članovi žirija, ova mlada Srebreničanka kaže kako se ne boji nikoga.
– Oni su obični ljudi, ali zaista se treba pokazati i dati svoj maksimum kad izađete na scenu. Više je to neka pozitivna trema, odgovornost za to kako sve izvesti i da bude apsolutno stvaka stvar na mjestu – mišljenja je Zahirović i izdvaja Jelenu Karleušu i Acu Lukasa kao članove žirija čiji komentari su joj najbitniji.
Što se tiče savjeta u vezi sa takmičenjem, Lejla se najviše oslanja na svog oca.
– On je već dugo vremena u ovom poslu tako da najviše slušam njegove savjete. Od strane žirija svi savjeti su također poželjni i dobro dođu – kazala je ona.
Ako bi mogla da bira, duet bi snimila s omiljenim pjevačem, a to je Aca Lukas.
– S obzirom na to da je on moj najdraži pjeva, duet s njim bi ostvario jednu od mojih najvećih životnih želja – iskrena je Lejla.
Za naredni period mnogo je planova, ali je školovanje na prvom mjestu. Ipak, muzike se neće odreći, a trenutna popularnost zahvaljujuću „Zvezdama Granda“ joj mnogo prija.
Život i pjesma
– Iako ne volim zaista da pričam o tome, mogu samo reći da mi ova popularnost prija, i da se život mnogo promijenio. Uživam u ovome jer radim to što volim. Nastojim da pjevam i da ljude uveseljavam svojom pjesmom.

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...