loading...

utorak, 9. siječnja 2018.

Brat Aldina Mulića: Mi smo pronašli tijelo, nismo odustajali od potrage!

Brat Aldina Mulića: Mi smo pronašli tijelo, nismo odustajali od potrage!
GALERIJA 
Foto: Faktor


Tijelo Aldina Mulića nešto iza 14 sati na ušću rijeke Miljacke u rijeku Bosnu pronašao je njegov brat Armin Mulić, zajedno sa članovima porodice i prijateljima. Ovu informaciju potvrdio je brat nestalog mladića. 

- Ne dozvoljavamo nikome od službenika Federalne uprave Civilne zaštite da priđe. Mi smo ga pronašli, ni jedan dan nismo odustajali. Tu smo pored njega i mi ćemo ga izvući - kazao je Armin Mulić. 

Prema njegovim riječima, porodica nikada nije odustala od potrage i svaki dan su pretraživali rijeku Miljacku nizvodno, ne bi li pronašli Aldinovo tijelo. 

- Jučer smo ovuda prolazili, ali tijela nije bilo. Danas nas je deset bilo u čamcu i našli smo ga. Zahvalan sam mojoj braći i ostalima koji su svaki dan bili uz mene. Sve smo odmah javili policiji. Neću dozvoljavati da se u ovo uključuje FUCZ jer su oni bili obustavili potragu - kazao nam je brat stradalog maldića.

Aldin Mulić (28) i Irhan Fočo (24) prije 28 dana upali su u Miljacku u naselju Malta, a nakon toga pokrenuta je intenzivna potraga u kojoj su učestvovali pripadnici Civilne zaštite i GSS-a, vatrogasci, policija i psi tragači.

Dan kasnije je u rijeci Bosni kod Visokog pronađeno i identifikovano tijelo Irhana Foče.

Faktor.ba)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...