loading...

utorak, 9. siječnja 2018.

MOLIM VAS, POMOZITE MI: Jelena Golubović pred operaciju otkriva šta joj se desilo!

MOLIM VAS, POMOZITE MI: Jelena Golubović pred operaciju otkriva šta joj se desilo!
GALERIJA 


Jelena Golubović je za Božić morala da napusti ``Zadrugu`` zbog zahtjevne operacije glasnih žica, a njen život, više neće biti isti. Biće joj zabranjene neke stvari koje su joj dosad bile sastavni dio životom.

Naime, rediteljka je zatražila pomoć od svih ljudi iz njene okoline.

``Trudiću se da se držim svih savjeta ljekara: neću se javljati na telefon, komuniciraću putem pošte i Vajbera. Ko razumije, razumije, meni je zdravlje najvažnije. Ovim putem molim sve drage ljude da mi pišu, da me ne zovu telefonom, jer znaju da ja volim da pričam, i da mi tako pomognu da se što prije oporavim``, kaže Jelena Golubović.

Iako sada nije u prilici da se takmiči za nagradu u rijalitiju, ona ističe da postoji mogućnost da se vrati.

``Tri nedjelje do tri mjeseca je postoperativni tok, zavisi od organizma. U tom periodu ću biti na totalnoj vokalnoj poštedi. Zdrava sam kao drijen, osim tog problema sa glasnim žicama. To ne znači da neću moći da vratim u rijaliti. Ako uspijem da se oporavim od operacije prije završetka rijalitija, eto mene ponovo u ``Zadruzi``. Ja ću se zbog mojih šampion truditi da ispoštujem sve``, odlučna je Jelena Golubović.

(Blic)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...