loading...

srijeda, 3. siječnja 2018.

KARLEUŠA IZJAVILA SAUČEŠĆE: Njeno obraćanje uzdrmalo estradu!

KARLEUŠA IZJAVILA SAUČEŠĆE: Njeno obraćanje uzdrmalo estradu!

Jelena Karleuša, već tradicionalno, za ovaj doček Nove godine nije željela da pjeva, ali je zato za reprizu napravila spektakl u samom centru Beograda! Pamti se prošlogodišnja izjava JK zašto nije radila za Novu godinu: ``Ja ne moram da radim, moj muž je milioner``. Da li je tako i ove, JK je dala odgovor. 

- Mogu da ponovim i ove godine... (smijeh) Ja, inače, tradicionalno ne radim za Novu godinu. Mislim da barem takav luksuz sebi mogu da dozvolim. Nije mi zapelo o glavu. Ja svakako dobro zarađujem, ne moram i 31. uveče da budem van kuće bez djece, porodice, muža... Ovo su rijetki momenti kada smo mi svi zajedno na okupu. Ja ovaj posao odavno radim, stvarno, isključivo iz ljubavi. Mislim, okej, i finansijska korist i sve to, ali prvenstveno iz ljubavi.

Jelena se prisjetila svojih starih želja od prije 10 godina.

- Uglavnom, kako sam starija tako postajem skromnija kada je riječ o željama. Tačnije, više ih i nemam. Ali, kad sam bila mlađa bila sam baš neskromna i takva sam, generalno. Generalno ja sam i sad neskromna, samo mi je sad neki takav momenat... 

Evo šta Jelena sebi najviše zamijera u 2017.:

- Možda to što sam nabacila 6-7 kilograma... Ali, potrudiću se da to... Mislim, potrudiću se... (smijeh) Ako uspijem, uspijem. Ako ne - sorry, bitches! (smijeh)

Poseban utisak ostavlja pjevačicina poruka hejterima za 2018. godinu.

- Moje saučešće hejterima, ali i ova, kao i svaka godina, biće naravno moja, i vi ćete samo moći da me mrzite. Imate i razlog zbog čega.
(Telegraf.rs)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...