loading...

četvrtak, 11. siječnja 2018.

SLOBA ĆE SE SRUŠITI KAD OVO VIDI: Luna i Bane se maze u krevetu, o šokantnom snimku svi bruje!

SLOBA ĆE SE SRUŠITI KAD OVO VIDI: Luna i Bane se maze u krevetu, o šokantnom snimku svi bruje!

Iako je Luna Đogani tvrdila kako Baneta gleda kao brata budući da se druži sa njenim tatom, i da nikada nije na taj način mislila o njemu, snimak iz njegovog kreveta govori drugačije.








Naime, Luna je na pitanje o tome šta je radila sa Banetom još na početku ``Zadruge`` kada je govorila da joj se Sloba svidio i prije ulaska u rijaliti, negirala da je među njima išta bilo, kao i da je išta moguće, te da je Sloba jedini muškarac koji joj se dopada.

- Bane je jedini muškarac ovdje, gledam ga kao mog Adama (Adam je moj brat). Bane i Filip su moji privatni prijatelji, druže se s mojim tatom. Znam kad je to bilo, kad smo se Sloba i ja tek muvali, ja sam legla u Banetov krevet da bih pričala sa Slobom, a onda je Bane došao i sjeo pored mene i pričao sa nama. To je jedini put da sam ja bila ``u krevetu`` sa Banetom. Znači stvarno, ne bih ga ni preko blututa, ali bukvalno. Čovjeka stvarno ne gledam na taj način, nijednog muškarca nisam otkad sam ušla... Niti su moji tipovi... Sad više neću gledati ni jednog muškarca - rekla je Luna, ali snimak je rekao više od riječi.

Luna i Bane bili su više nego bliski, mazili se, šaputali, pokazivali jedno drugome da ćute...i to sve pred Teodorom. A kako će Sloba reagovati za ovo čim mu bude pušteno, ostaje da vidimo. Snimak Lune i Baneta u krevetu pogledajte OVDJE.

(Telegraf.rs)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...