loading...

četvrtak, 28. prosinca 2017.

IMAŠ PRAVO DA ME PLJUNEŠ: Luna se pokajala, a Kijina reakcija šokirala sve!

IMAŠ PRAVO DA ME PLJUNEŠ: Luna se pokajala, a Kijina reakcija šokirala sve!
GALERIJA 


Mnogi su očekivali da Kristina Kockar i Luna Đogani u ``Zadruzi`` neće moći očima da se gledaju, međutim one su se sprijateljile, a evo šta se sada izdešavalo. U razgovoru sa Lunom, Kija je počela da poredi Slobu i svog dečka Andriju:

``Andrija je preduhovit je. Nije mutav. Komunikativan je. Lud skroz. On je mnogo zreliji. Ozbiljan je i zreo, to mi se sviđa. Žao mi je što se desilo u ovom trenutku, jer će svi misliti da... Meni će ovo biti bolna tačka cijeli život. Meni je brak ozbiljna stvar. Ja sam ušla ozbiljno u brak``, rekla je ona, a Luna se nadovezala:

``Ja sam očekivala da ćeš ti mene da urnišeš. Da ćeš sa njim (Slobom) da budeš super, a da ćeš mene da kanališ. On meni stalno priča da si ti predobar čovjek. Ja sam očekivala da ćeš me urnisati i ja sam njemu to rekla. Da si to uradila, ja ti ne bih odgovarala, ti imaš pravo mene da pljuneš. Imam dva mišljenja. Jedno o tebi i Slobi, a jedno samo o tebi. Ja tebe sada ne gledam kao Slobinu ženu ili suparnicu``, govorila je Luna.

``Ja imam najveći problem sa njim. Ne mogu da imam lijepo mišljenje o tebi u toj situaciji. Slobodan zna kakva sam ja, vjerovatno bih te urnisala, da ti nisi tako reagovala kako si reagovala``, reagovala je Kija.
(Kurir)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...