loading...

četvrtak, 28. prosinca 2017.

SRBIJA JE GODINAMA BRUJALA O NJEGOVOJ VEZI SA SLAVICOM ĆUKTERAŠ: Žika Jakšić prvi put progovorio o nabacivanju dama sa estrade!

SRBIJA JE GODINAMA BRUJALA O NJEGOVOJ VEZI SA SLAVICOM ĆUKTERAŠ: Žika Jakšić prvi put progovorio o nabacivanju dama sa estrade!

Mnogi na estradi kažu da su Saša Popović i Žika Jakšić tandem koji je vinuo u nebesa ``Zvezde Granda``, iako u posljednje vrijeme mnogo više rade odvojeno. Žika se fokusirao na emisiju ``Nikad nije kasno``, a sada je progovorio i o mnogim pjevačicama koje je ovo muzičko takmičenje iznjedrilo.

 



``Saša Popović i ja se znamo još iz perioda dok sam ja radio sa svojim bendom ``Ritam srca`` i pratio Brenu na njenim turnejama. Za sve ove godine je i te kako bilo situacija gdje smo imali različito mišljenje, ali nekako se to uvijek iskristališe i ispadne dobro. Saša je veliki psiholog i zna kako treba sa ljudima. On je čak i moje neke ispade tolerisao i razumio, i na tome sam mu zahvalan``, kaže Žika, i otkriva da li mu se nabacuju pjevačice s obzirom na to da je stalno okružen njima i mogle bi u njemu da vide stepenik ka uspjehu.

``Ne, nikada, ja bar to tako nisam nikada osjetio, niti sam imao kontakt sa osobama koje tako gledaju na stvari``, tvrdi Jakšić, iako se godinama pisalo da je Slavica Ćukteraš zbog veze s njim bila povlašćena.

Jakšić tvrdi da je tajna uspjeha ``Zvezdi Granda`` u samoj postavci ovog muzičkog takmičenja.

``Jasan cilj koji je postavljen na početku nas je doveo do toga da smo danas najgledaniji i jedini opstali. Mi smo jedini šou koji je iznjedrio zaista velike zvijezde``, tvrdi Žika.

Jakšić koji se nedavno razveo od voditeljke Dajane Paunović kaže da nije očekivao ni od koga sa estrade da ga tješi ili mu pruži podršku.

``Ne očekujem preveliko prijateljstvo na estradi, ja sam sa svima na estradi dobar i za svakog sam tu, ali ovdje svako treba da radi dobro. U ovom poslu je svako svakome dobar prijatelj onoliko koliko dobro radi svoj posao. U tim odnosima ja zaista ne očekujem nikada neko duboko prijateljstvo, zato me niko nije razočarao jer ništa ni od koga nisam ni očekivao``, iskren je producent.

Kako se stalno govori o tome kako mnogi pobjednici “Zvezda Granda” nisu napravili veliki uspjeh i da su ih u tome prešišali neki koji su bili samo finalisti, pitali smo Žiku u čemu je tajna.

``Ne mogu to da odgovorim jer nekako Tanja Savić, Rada Manojlović i Bane Mojićević, pa čak i Biljana Sečivanović i Andreana Čekić, svi su oni napravili nekakav uspjeh, ali mislim da niko od njih još nije dostigao svoj maksimum.``
(Puls)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...