loading...

ponedjeljak, 18. prosinca 2017.

LUNA ISMIJAVALA GRBU DIVNE DNK? Klela se u Anabelu kako ništa takvo nije rekla, pojavio se klip - UHVAĆENA U LAŽI!

LUNA ISMIJAVALA GRBU DIVNE DNK? Klela se u Anabelu kako ništa takvo nije rekla, pojavio se klip - UHVAĆENA U LAŽI!
GALERIJA 


Nakon što je Bijelu kuću napustila Mina Vrbaški, Ognjen Amidžić je ostao u ovom velelepnom zdanju kako bi postavljao zadrugarima pitanja koja su gledaoci poslali, a jedno od njih je bilo upućeno Luni Đogani. 

Ovoga puta, pitanje se nije odnosilo na njen odnos sa Slobom Radanovićem, već se odnosilo na njenu cimerku Divnu Milanović i zašto je ismijavala njenu grbu. 

- Ja se kunem u moju majku da joj se u životu nisam smijala zbog grbe. Mame mi moje, Anabele mi, nikada nisam ništa ružno rekla o njoj.  Čak sam i napadala ljude kada su pričali o tome, kamila i to, meni je to morbidno. Kunem su u majku svoju da nisam rekla bilo šta za njenu grbu. Par puta sam prokomentarisala sa Slobom da mi je žao kad prođe tako i pomislim treba da budemo zahvalni Bogu što smo zdravi. 

A internetom se odmah pojavio snimak koji pokazuje šta je Luna Đogani rekla za Divnu. Naime, u razgovoru sa Slobom ona je istakla kako joj nema ništa odvratnije od toga... Pogledajte klip šta je Luna rekla o Divni, a odmah ispod i klip kako se pravdala da ništa ružno nije spomenula.


(Pink.rs/Ekskluziva)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...