loading...

subota, 25. veljače 2017.

Majka odgovarala za ubistvo osmomjesečne ćerke Anje, svi u sudnici plakali

U višem sudu juče je nastavljeno suđenje Tanji Mahud, optuženoj da je u septembru 2015. usmrtila svoju osmomjesečnu ćerkicu Anju, u čijoj su krvi nađeni tragovi metadona.
Smilja Marković, koja je čuvala malu Anju, zaplakala je tokom svjedočenja.
- Radila sam u firmi njenog muža u Svilajncu. On me je zamolio da dođem kod njih u Beograd da im pomognem oko bebe. Anja je bila zdravo dijete, lijepo i dobro. Kuhala sam im, čistila po kući. Presvlačila sam dijete - ispričala je svjedok Smilja Marković.
O optuženoj Tanji Mahud je rekla da je dosta vremena provodila u mraku, u svojoj sobi.
- Rekla bi mi: "Teta Smiljo, ja ću još malo da spavam". Poslije tragedije sam dala otkaz u firmi - dodala je Smilja.
Tanja Božić je radila kao psihoterapeut u NVO "Zajedno, zajedno", i tokom svjedočenja opisala je susrete sa Tanjom Mahud i njenim suprugom Plasidom.
- Tanja je jednom imala hematom ispod lijevog oka. Plasido mi je objasnio da su se posvađali i potukli. Ispričao je da je Tanja lomila namještaj po stanu i da ju je on u samoodbrani udario pesnicom u lice - ispričala je Tanja Božić.
Ona je dodala da je Plasido sve prijavio nadležnom centru za socijalni rad. Nastavljajući svjedočenje o Tanji Mahud, o njenom psihičkom stanju i bebi Anji, i Tanja Božić je zaplakala.
- Prema mojoj procjeni, Tanja je bila nestabilnozavisna ličnost. Sklona suicidu. Nisam znala da će nauditi bebi - navela je svjedok Tanja Božić.
Juče je svjedočio i Dragan Dimitrijević, Tanjin prvi suprug, s kojim ima ćerku.
- Dozvolio sam ćerki da posjeti majku u pritvoru. O samom događaju nemam nikakvih saznanja - rekao je Tanjin prvi suprug.
Teijlo bebe nađeno u kesi
Tanja Mahud je optužena da je usmrtila svoje dijete Anju Mahud, koja je tada imala osam mjeseci, a potom je zamotala u kesu i telo ostavila na terasi u stanu u Južnom bulevaru. Mrtvu djevojčicu su pronašli njena baka i policija, koja je razvalila ulazna vrata i ušla u stan jer se Tanja nije javljala na telefon. Na podu stana, umazana od krvi, isječenih vena, ležala je majka djevojčice. Obdukcioni nalaz je pokazao da je djevojčica umrla zbog povećane koncentracije "metadona" u krvi. U svojoj odbrani Tanja je ranije negirala da je usmrtila dijete.
(blic.rs)

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...