loading...

petak, 24. veljače 2017.

Monika je sletela u Beograd, a ovoj Beograđanki se posebno zahvalila

talijanska filmska diva i jedna od najlepših žena sveta Monika Beluči stigla je u našu prestonicu. Dok svi nestrpljivo čekaju da vide njen večerašnji stajling, mi vam otkrivamo na kakvom je to poklonu slavna glumica neizmerno zahvalna jednoj srpskoj dizajnerki.


Prelepi jelek koji je Sloboda Mićalović nosila na Filmskom festivalu u Veneciji delo je naše slavne dizajnerke Verice Rakočević koja je specijalno za "Ženu" otkrila da se za njen rad raspitivala i Monika Beluči.

- Boba mi je u više navrata rekla da je Monika često pita za haljine koje nosi i za moj rad pa sam zato odlučila da joj poklonim jedan jelek - otkrila nam je Verica.

Ono što je posebno oduševilo i Vericu, a i nas je Monikina reakcija.


- Veljko se jednog dana javio na telefon i rekao mi: "Traži te Monika". Zbunjeno sam se javila, a sa one strane oglasila se Monika Beluči koja je pozvala da se lično zahvali na poklonu. Jako je mila i neposredna - rekla nam je Verica.



Što se njenog večerašnjeg stajlinga tiče, mnogi veruju da će se pojaviti u haljini nekog francuskog ili italijanskog dizajnera, ali mi tipujemo na Veričin jelek.

To bi bilo predivno iznenađenje!

Nema komentara:

Objavi komentar

loading...